اجاره کولر گازی پرتابل

اجاره کولر گازی پرتابل دارای ویژگیهایی می باشند که مدل های اسپلیت و پنجره ای فاقد آن می باشند . از جمله این امکانات نصب و استفاده آسان از این مدل کولرهای گازی می باشد ، خصوصاً در مکانهایی که با محدودیت فضا و مشکل نصب کولرهای اسپلیت مواجه هستیم . این دستگاه به یک فضای تخلیه جهت خارج کردن باد گرم ناشی از عملکرد کمپرسور نیاز دارد . این خروجی می تواند از طریق دیوار ، پنجره ، کانال هواکش و یا لوله بخاری فراهم شود .
دستگاه دارای کنترل از راه دور می باشد ، تقریباً تمام گزینه های دستگاه کنترل با پنل کولر ( غیر از دکمه Auto clean که فقط بر روی کنترل می باشد ) یکی می باشد . این مدل کولر دارای ۴ حالت ( Mode ) خنک ، فن ، خشک و حالت Energy Saver می باشد که قابل انتخاب از طریق دکمه Mode می باشد .
همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایشگر نیز می باشد که شما می توانید حالت انتخاب شده را بر روی آن ملاحظه نمایید .

این مدل دارای سه سرعت کم ( F1 ) ، متوسط ( F2 ) و زیاد ( F3 ) می باشد .

مدل قابل حمل پرتابل از ظرفيت ۷۰۰۰ الي ۱۵۰۰۰ بي تي يو در ساعت کولرهای گازی مدل پرتابل ( قابل حمل ) در چند ظرفیت پائین عمدتا” تولید شده و مجهز به ریموت کنترل بوده و مدلهای گرمایش دار آن عمدتا”برای تولید گرما از هیتربرقی استفاده کرده، این مدل برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع حداکثرکاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن در یک مجموعه جا نمایی شده فقط در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه به بیرون باید منتقل گردد. در اماکنی که امکان نصب اسپلیت ها یا مدل پنجره ای وجود ندارد گزینه خوبی است.

ارسال دیدگاه