اجاره کولر گازی پنجره ای:

اجاره کولر گازی پنجره ای به صورت یکپارچه می باشد به این معنا که کمپرسور و فن این دستگاه مشابه کولر پرتابل در یک پک قرار دارد. کولرهای پنجرهای دارای برق مصرفی تک فاز می باشند. بهتر است که برق مصرفی کولرهای پنجره ای را از کنتور به صورت مجزا تهیه کرد و توصیه می شود برق کولرهای پنجره ای را از پریز معمولی داخل منزل یا محل کار تامین نکرد. کولر های پنجره ای نسبت به مدل دیواری در سایزهای مشابه دارای مصرف برق بالاتری میباشند ، تفاوت کولر گازی پنجره ای و مزیت این کولر نسبت به کولر های دیواری یک تیکه بودن ، سهولت در استفاده، حمل ونقل و جابجایی کولر های پنجره ای می باشد .

اجاره کولر گازی پنجره ای  مخصوص مناطق حاره ای دارای کمپرسور پیستونی و روتاری (۱۸۰۰۰) همراه با گاز R22 بوده و قابلیت کارکرد تا دمای +۵۳ درجه سانتیگراد را دارا می باشد. کولر گازی پنجره ای  با ظرفیت های ۱۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۴۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۸ متر) و ۲۴۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۸ متر)  در مدل سرمایشی عرضه می شود.

اکثر کولرهای پنجره ای فقط در حالت سرد و فاقد کنترل می باشد و در هنگام خرید بایستی به حالت سرد بودن و کنترل دار بودن و مصرف برق آن دقت کرد. کولر های پنجره ای گری سری توربو، یک تکه هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن نظیرکندانسور و اواپراتور و فن در یک مجموعه می باشد. همچنین این مدل دارای کمپرسور پیستونی T3 مخصوص مناطق حاره ای و گرمسیر با قابلیت کارکرد در دماهای بالا ( ۵۰ درجه سانتیگراد ) و بسیار پر قدرت می باشد.
این محصول در سه برند سامسونگ و ال جی و مدیا عرضه می شود.

ارسال دیدگاه